Ik had al heel lang een mooi stuk hout staan dat ik van Kor (kiesvoorhout) had gekregen toen ik daar mijn fijnfilters ophaalde,
Een prachtige tekening maar ik had geen inspiratie wat ik er mee zou doen, verkwisten zou zonde zijn
Vandaag wist ik het, mijn vrouw wilde al langere tijd een klein bijzet tafeltje én ze is bijna jarig dus dook ik vanavond na het eten de man's cave in
Het blad heb ik uitgezaagd op de kapex en daarna net zo lang door de vandikte schuurbank gehaald totdat deze mooi vlak was.
Daarna de schuine kanten er op de kapex aan gemaakt
De poten heb ik uit een stuk padoek gezaagd op de lintzaag, daarna op de schuurvandikte nabewerkt zodat groefjes van het zagen er uit waren
Verjongen heb ik tevens op de lintzaag gedaan, dat ging rete eenvoudig en snel
Daarna alles naschuren moet K180 en morgen lakken
Ik ben erg content met de kleur zoals deze nu is dus ik denk dat ik alles in de Skylt zet, dat geeft nagenoeg geen verkleuring (als het goed is)

Ik wilde er nog dwarslatjes onder maken (tussen de poten, weet niet hoe dat heet)
maar ik vind het wel strak zonder dus hij blijft zo
De poten zet ik met een domino vast, ik hoop dat dit toereikend is

Een prachtige tekening maar ik had geen inspiratie wat ik er mee zou doen, verkwisten zou zonde zijn
Vandaag wist ik het, mijn vrouw wilde al langere tijd een klein bijzet tafeltje én ze is bijna jarig dus dook ik vanavond na het eten de man's cave in
Het blad heb ik uitgezaagd op de kapex en daarna net zo lang door de vandikte schuurbank gehaald totdat deze mooi vlak was.
Daarna de schuine kanten er op de kapex aan gemaakt
De poten heb ik uit een stuk padoek gezaagd op de lintzaag, daarna op de schuurvandikte nabewerkt zodat groefjes van het zagen er uit waren
Verjongen heb ik tevens op de lintzaag gedaan, dat ging rete eenvoudig en snel
Daarna alles naschuren moet K180 en morgen lakken
Ik ben erg content met de kleur zoals deze nu is dus ik denk dat ik alles in de Skylt zet, dat geeft nagenoeg geen verkleuring (als het goed is)

Ik wilde er nog dwarslatjes onder maken (tussen de poten, weet niet hoe dat heet)
maar ik vind het wel strak zonder dus hij blijft zo
De poten zet ik met een domino vast, ik hoop dat dit toereikend is