Enne... van die antislipmatjes die je onder een tapijt op een gladde ondergrond gebruikt?guido zei:Het is een poosje geleden dat ik die antitril voetjes zou proberen. maar helaas geven die toch zwarte kringen dus... afrader.
Geen idee .... als ik bij de gamma ben dan zal ik eens een metertje halen en proberen..... wordt vervolgd.Tjeerd zei:Enne... van die antislipmatjes die je onder een tapijt op een gladde ondergrond gebruikt?guido zei:Het is een poosje geleden dat ik die antitril voetjes zou proberen. maar helaas geven die toch zwarte kringen dus... afrader.
Dat spul koop je volgens mij per meter. Is dat wat?
Voor wie nog op zoek is, zoals ik was tot 5 min geleden; amazon.com voor 27 euro.Ben ook op zoek naar deze bench cookies van Rockler. Heb de genoemde links geprobeerd, maar helaas. Deze discussie is natuurlijk ook al uit 2009. Iemand die toevallig weet waar ik ze kan bestellen in NL?
Ze berekenen evt invoerrechten en dergelijke vooraf en die betaal je, zit dus al in de prijs. Degene die jij voorstelt was ik idd ook tegengekomen, maar ben meer fan van de bekende merken, omdat daar dan vaak weer meer passende assecoires voor zijn. Ik 3D-print ook vaak assecoires en die zijn er dan ook vaak meer voor bekende merken.![]()
Werkbank grip loc blocks
Deze rubber blokken zijn ideaal om je gitaar tijdens het werk netjes op je werkbank te houden. De blokken zijn aan beide zijden voorzien van een grip rubber zodat je werkstuk niet verschuift en goed beschermd is. Door de hoogte van 23mm kun je makkelijker de zijkanten van je project bewerken. De...tlcguitargoods.com
op.com weet ik niet of dat goed met invoerrechten en BTW, bovenstaande zijn goedkoper