Is er iemand bekend met dit merk beitel
Het handvat zag ik eerder maar ongekleurd hout. Het merk is Dohbi maat 6 . Bekijk bijlage 160025
Het handvat zag ik eerder maar ongekleurd hout. Het merk is Dohbi maat 6 . Bekijk bijlage 160025
Stom hè? Mijn oprechte excuses. Ik kreeg de dubbele niet weg, misschien kan jij mij de tip geven?Sodeju twee topics openen over dezelfde beitel kan dat niet in één om het overzichtelijk te houden?
Daar zeg je zo wat, Willem, zou best kunnen.Is het geen Dorbi , een Duits merk . Had er ook nooit van gehoord , maar Google wel .
Willem
Sorbi lijkt wel te bestaan, ik blijf zoeken. In ieder geval dank! Ik heb eens kritisch naar de stempel gekeken en dat geeft meer zoek mogelijkhedenIs het geen Dorbi , een Duits merk . Had er ook nooit van gehoord , maar Google wel .
Willem
Ik heb het inmiddels verwijderdStom hè? Mijn oprechte excuses. Ik kreeg de dubbele niet weg, misschien kan jij mij de tip geven?
Dit is het merk DÖRBI, ontstaan uit de namen DÖRKEN en BIRKENBEIL:Is het geen Dorbi , een Duits merk . Had er ook nooit van gehoord , maar Google wel .
Willem