Beginner stelt zich voor.

D3rtien

Nieuw lid
13 dec 2019
2
0
Amersfoort
Hallo allemaal , mijn naam is Wijnand , eind 40 uit Amersfoort en in dagelijks leven bezig met software applicaties .

In mijn vrije tijd vindt ik het leuk om te spelen met domotica en geautomatiseerde systemen. Ook het klussen aan het huis doe ik graag, al is het een oud huis en is alles is scheef of krom, wat voor de nodige probleempjes zorgt.
Het vinden van oplossingen en dingen maken die je ook echt kan gebruiken, heb ik altijd erg leuk gevonden. Doordat ik via mijn vader een oude Dewalt Radiaal zaag had gekregen, ben ik me voor het eerst gaan verdiepen in werken met hout en machines.
Omdat ik geen enkele ervaring had ben ik gaan uitzoeken hoe je met zo'n machine moet omgaan, hoe je je machine afstelt en vooral ook hoe je veilig werkt.
En daarna begonnen met wat kleine projectjes zoals kelder stellingen, schuine zolder opslag bakken en het vernieuwen van het werkblad van mijn zaag.

Ik ben al een tijdje lid op het forum en heb eigenlijk alleen maar gelezen en genoten wat andere leden allemaal mee bezig zijn en maken. Dus ik vond het wel tijd om mijzelf even voor te stellen.
Ik hoop nog veel te leren en inspiratie op te doen door het lezen van de verschillende topics , en ter zijner tijd ook zelf wat te kunnen bijdragen.

Vriendelijke groet,

Wijnand ( D3rtien)
 

Aheijdendael

Actieve deelnemer
25 apr 2020
60
9
Nou... Als je met software ontwikkeling bezig bent ben je in ieder geval gewend om methodisch en secuur te werken. Dat is zeker handig met houtbewerking. :)

Welkom hier in ieder geval. En niet te vergeten, veel plezier!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.