Beginner botenbouwer vragen

Panos

Nieuw lid
3 aug 2019
3
0
Beste botenbouwers,

ik wil graag een houten zeilboot van ogenveer 5m laang gaan bouwen van tekeningen of bouwkit, daarom wil ik jullie vragen
waar moet ik zoeken voor wat binnenruimte om de boot te bouwen met niet zo veel geld in de buurt van Den Haag of Westland?
ik zoek ook en winkel in de buurt om de nodige hout zoals marine plywood en andere nodige materiaal zoal epoxy kan kopen?

Alvast bedankt,
Mvg, Panos
 

conectra

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
210
4
Sliedrecht
Beste botenbouwers,

ik wil graag een houten zeilboot van ogenveer 5m laang gaan bouwen van tekeningen of bouwkit, daarom wil ik jullie vragen
waar moet ik zoeken voor wat binnenruimte om de boot te bouwen met niet zo veel geld in de buurt van Den Haag of Westland?
ik zoek ook en winkel in de buurt om de nodige hout zoals marine plywood en andere nodige materiaal zoal epoxy kan kopen?

Alvast bedankt,
Mvg, Panos


Ruimte kan ik je niet aan helpen , maar voor epoxy haal ik alles bij polyservice,,, 2 winkels hebben ze, zeer fijne zaak, mischien niet de geoedkoopste maar zeer goed in advies, en dan koop ik ook daar waar ze het beste advies geven. want daar heb je uiteindelijk meer aan dan 5€ goedkoper.

suc6

groet robert
 

Rmkat

Actieve deelnemer
9 feb 2017
455
128
Kop van overijssel
Voor ruimte kan ik je niet verder helpen maar zoals robert al zegt polyservice voldoet prima voor epoxy (gebruik het zelf ook voor mijn project) voor plaatmateriaal is er eigenlijk maar 1 optie en dat zijn de platen van bruynzeel (bruynzeel hecthout, regina of suprahecht) even op googlen voor de dichtstbijzijnde leverancier. Veel succes.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.