Beeldhouw bankschroef ??

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.280
215
't hoofd van Overijssel
Al even bij Baptist gekeken maar daar zag ik haar niet staan.......... Zoeken op beeldhouw bankschroef levert ook niks op.

Wat is de naam voor deze bankschroef ???

1665331079637.png
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.669
2.553
Gaanderen
Al even bij Baptist gekeken maar daar zag ik haar niet staan.......... Zoeken op beeldhouw bankschroef levert ook niks op.

Wat is de naam voor deze bankschroef ???

Ik doe het ervoor. Beeldhouwbankschroef. Helaas ken ik die benaming niet. Dit is echter niet mijn specialiteit.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.171
352
Etten-Leur
Er is iets soortgelijks op de markt van woodcut, met een M33 opname-doorn zodat je ook een klauwplaat kunt monteren (dehoutdrasierij).
 
  • Leuk
Waarderingen: JPAJS

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
817
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Denk wel dat je dan voor een betere kwaliteit zult moeten gaan, want hiervan zul je niet veel plezier hebben vor het werk dat je ermee wilt doen:p
Ik heb een Stanley al jaren in gebruik (gif gele kleur) tot volle tevredenheid kost iets van 30 euro.
van de Lidl heb ik er ook een die is wat minder maar kost ook minder. Is wat minder stabiel.
de Stanley kan ik aanraden voor wat fijner houtsnijwerk en of metaal werk
Gebruik hem veel om stalen schaven met name de mondopening aan te passen. Ik neem hem in ieder geval mee naar de openlag hout.
Groetnis,
Roeland
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
817
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
  • Leuk
Waarderingen: rendew

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.