Barsten in ovendroge eik

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.782
1.184
Riemst
Dit zou het nog altijd blokkeren bij het uitzetten, maakt dus geen verschil uit tov een gelijmde domino (enkel duurder :))

afhankelijk van de constructie zou je ze met z-clips additioneel kunnen vastzetten (idem aan een tafelblad, maar dan verticaal.
Hebben die verbinders niet de mogelijkheid om een klein beetje zijdelingse beweging op te vangen? Ik heb er geen ervaring mee, vandaar de vraag.

Invator

Actieve deelnemer
13 mei 2024
32
35
Boortmeerbeek
Hebben die verbinders niet de mogelijkheid om een klein beetje zijdelingse beweging op te vangen? Ik heb er geen ervaring mee, vandaar de vraag.
Klopt wel (ong 1mm dacht ik), maar is eerder om kleine onnauwkeurigheden bij het frezen ed op te vangen. Dus lijkt me niet genoeg om de beweging van het hout volledig te compenseren (ze zouden dan ook al perfect tov elkaar geplaatst moeten zijn zodat de uitzetruimte niet teniet gedaan wordt).

• Leuk
Waarderingen: mathieu

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.