Bahco set 434

Jos Cuypers

Actieve deelnemer
12 aug 2013
424
36
Belgie - Tongeren
8D3288A1-476A-4550-838D-38BBD44DB556.jpeg
Gisteren in de opleiding zijn er ook een aantal nieuwelingen met… een Bahco 434 set. Fier als een gieter tentoongespreid op de werkbank in een foudraal. Maar, zegt ie zo, ik kan er niet zo goed mee werken.
Ik geef er een kijkje naar… zal ik ze thuis wel eens slijpen.. ze zijn wel echt bot. Dus vandaag ze allemaal een paar halen over de slijpsteen.
De 32mm heeft een holle snijkant, de 25 is niet slecht, de 18/12/10 staan hol (dus bij het paren gaat de snede altijd naar beneden) en de 6 is bijna een ronde vijl.
Dat ze dit op de markt durven brengen en in de beschrijving staat er zo mooi :”precisie geslepen voor een scherp resultaat “

4 uur later, is het resultaat nog altijd erbarmelijk (niet naar mijn wens) maar iets of wat bruikbaar.
Heb de 32 zelfs 5mm korter moeten maken om die holling er uit te krijgen en bij 4 krijg ik de zijkanten niet vlak( je kunt zelfs nog de vernis zien bij de 18mm)

6E1DCDA6-69DB-4519-B8C0-6D9362087F02.jpeg
En dit voor een merk als Bahco.

Voel ik me toch gelukkig met mij LN en Nooitgedaght set.
Jos
 
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.