badkamermeubeltje

krommedam

Nieuw lid
22 mrt 2008
6
0
Met mijn vrouw heb ik de afgelopen maand onze badkamer gerenoveerd en hebben we een onderkast voor de wastafel en een kastje met een grote spiegel gemaakt. Een deel van het kastje is uit geplastificeerd spaanplaat en het echte hout is uit Nyatoh panelen van de bouwmarkt gezaagd. Die houten panelen hebben we gelakt met ouderwetse glitsa eiglans gelakt. Achter de spiegel hebben we een verwarmingsmatje geplakt en dat werkt voortreffelijk. Je ziet op dit forum prachtig werk van echte meubelmakers, maar toen dit in de badkamer hing, waren we allebei ook wel een beetje trots.







Attached files
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
@ krommedam,
Hier kan geen "echte" meubelmaker tegenop!
Gevoel voor vorm en verhouding is er lijkt mij voldoende en de afwerking is keurig.
Zo zie je, dat niet alles hout hoeft te zijn, maar dat combinaties met andere materialen een mooi resultaat kunnen geven.
Mooie strakke badkamer!
 

schaver

Actieve deelnemer
4 jan 2008
57
2
Ziet er strak uit. De eerste keer dat ik tegelde hoefde ik geen haakjes voor de handdoeken te monteren.
 

Houtbewerker

Actieve deelnemer
3 jan 2008
146
4
Leuk gemaakt!
Ik ben ook zo'n eenvoudige / net startende meubelmaker. Vaak zit ik te 'kwijlen' bij al het moois wat ik zie. Het leuke aan dit werkstuk vind ik dat je ook met wat eenvoudiger werk (lees kant en klare meubelpanelen) heel leuke dingen kan maken.

Ga zo door!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.