Badkamer meubel

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.555
Gaanderen
Na zeer geruime tijd is mijn 2 de badkamer af. Het laatste was het maken van het meubel. Het grootste gedeelte is "oud" hout. Ik had nog een tafelblad liggen uit '94 en dacht dit is een goede gelegenheid op dit te hergebruiken. Ja het was wel een tijdje schuren om de oude bruine kleur eraf te krijgen. En ik moest nog hout voor 4 poten kopen. De huisleverancier gebeld (masave) en die deed het snel op de post. Ja hout is goud tegenwoordig. Meubel afgewerkt met Rubio monocoat. Kraangaten aftekenen en frezen kost best wel tijd want je wil geen fouten maken. Dat gebeurde toch maar je ziet ze niet zitten onder de wastafels. Er zaten vier bevestigingspunten onder de wastafels en ik ging er vanuit dat die symmetrisch zaten, dus niet. Maar dat was snel gefikst. Een ander ding was echter de afvoeren. Dat koste wat hoofdbrekens. Het probleem was dat er bijna geen speling was om alles in elkaar te krijgen. Ja dan moesten de wastafels eraf en die waren net gekit. Dus maar een 90 gr bocht en wat meer ruimte en alles paste.

IMG20220107163257.jpg
Er zitten vier stelpoten onder waardoor het hout vrij van de vloer staat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.