Hallo houtmak(k)ers,
Bij deze te koop aangeboden: een nieuwe set BAD AXE zagen in originele verpakking.
De set bestaat uit de volgende zagen:
1: Bad Axe Carcass Saw, Hybrid-Cut
2: Bad Axe "Stiletto" Dovetail Saw, Rip Cut
3: Bad Axe Tenon Saw, Hybrid-Cut
Allen in "Regular Handle Size"
Omdat ik ze tegelijk heb aangeschaft zijn de handvatten uit dezelfde "run" en wijken daardoor vrijwel niet af van elkaar in kleur.
Met de dovetail zaag is 1 maal één zaagsnede gemaakt, de andere twee zijn zelfs ongebruikt. De zagen heb ik gekocht om een set handgereedschappen compleet te maken maar ik pak gewoon altijd de Japanse zagen merk ik. Daarom bied ik ze dus te koop aan. Er zit teveel geld in vast dat ik graag voor ander gereedschap zou willen gebruiken.
Op dit moment kost deze set bij baptist:
397,- voor de carcass saw
372,- voor de stiletto dovetail saw
409,- voor de tenonsaw
---------
1178,- voor de set
De vaste prijs voor de hele set bedraagt 1000,-
vragen mogen uiteraard gesteld worden maar onderhandelen over de prijs doe ik helaas niet.
af te halen in Ravenstein bij Nijmegen (verzenden kan natuurlijk ook maar het lijkt mij dat je ze eerst zo willen zien....)
mvg niels
Bij deze te koop aangeboden: een nieuwe set BAD AXE zagen in originele verpakking.
De set bestaat uit de volgende zagen:
1: Bad Axe Carcass Saw, Hybrid-Cut
2: Bad Axe "Stiletto" Dovetail Saw, Rip Cut
3: Bad Axe Tenon Saw, Hybrid-Cut
Allen in "Regular Handle Size"
Omdat ik ze tegelijk heb aangeschaft zijn de handvatten uit dezelfde "run" en wijken daardoor vrijwel niet af van elkaar in kleur.
Met de dovetail zaag is 1 maal één zaagsnede gemaakt, de andere twee zijn zelfs ongebruikt. De zagen heb ik gekocht om een set handgereedschappen compleet te maken maar ik pak gewoon altijd de Japanse zagen merk ik. Daarom bied ik ze dus te koop aan. Er zit teveel geld in vast dat ik graag voor ander gereedschap zou willen gebruiken.
Op dit moment kost deze set bij baptist:
397,- voor de carcass saw
372,- voor de stiletto dovetail saw
409,- voor de tenonsaw
---------
1178,- voor de set
De vaste prijs voor de hele set bedraagt 1000,-
vragen mogen uiteraard gesteld worden maar onderhandelen over de prijs doe ik helaas niet.
af te halen in Ravenstein bij Nijmegen (verzenden kan natuurlijk ook maar het lijkt mij dat je ze eerst zo willen zien....)
mvg niels
Bijlagen
-
IMG_0956 groot.jpeg89,4 KB · Weergaven: 46
-
IMG_0957 groot.jpeg78,3 KB · Weergaven: 45
-
IMG_0958 groot.jpeg91,2 KB · Weergaven: 44
-
IMG_0959 groot.jpeg94,4 KB · Weergaven: 44
-
IMG_0960 groot.jpeg84,5 KB · Weergaven: 43