Andy stelt zich voor

Andy88

Nieuw lid
25 jan 2021
1
0
Na regelmatig mee gelezen te hebben wordt het toch eens tijd om mij eens voor te stellen.

Ik ben Andy, man, 32 jaar, samenwonend met vriendin in de gemeente Tubbergen, werkzaam in de automatisering (robots en plc's). Parttime student hbo-elektrotechniek.

Enkele jaartjes geleden begonnen met basis houtbewerking, van een simpel varkenshokje naar een luxe geautomatiseerd kippenhok. Inmiddels is de collectie handgereedschap en elektrische tools (Makita) aardig uitgebreid en deze wil ik dan ook maar al te graag gebruiken voor de (veel te weinig) vrije uurtjes.

Ben op het moment een mooi-weer knutselaar, zagen in een schuurtje van 16m2 met daarin een motor en elektrische fietsen is niet zo fijn, dus gebeurd dat buiten. Nieuwe stenen schuur (grotendeels zelf) bouwen staat op de planning (100m2, waarvan de helft werkplaats wordt), geïsoleerd met vloerverwarming. Ik hoop daar in 2022 mee te kunnen starten. Daarbij wil ik de kozijnprofielen aankopen en in elkaar zetten, deuren wil ik zelf maken van stroken 40mm multiplex (geen alu). Als het lukt is het mooi, en anders, studie kost geld.

Daarna wil ik mij langzaam iets meer gaan richten op kleine meubeltjes maken, bijzettafeltjes, kastjes e.d. Daarbij moet ik nog wat kennis opdoen over o.a. houtsoorten en houtverbindingen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.