Amazon Prime Days Tip: Bosch; oa POF ACE 1400 Bovenfrees voor maar €98

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
216
97
Milsbeek
www.bast-hout.nl
Op Amazon zijn gister en vandaag de Prime Days.
Soms rukaanbiedingen, soms ook erg goede.
Zoals veel artikelen van Bosch, waaronder hun bovenfrees voor maar €98
Let vooral niet op de adviesprijzen, maar vergelijken met andere winkels helpt een hoop, zoals Praxis: €155, Gamma €155, Toolnation €193.
Uitstekende frees en heb hem zelf een hele tijd in een zelfbouw freestafel gehad, waar hij ook prima voor geschikt is (wel zelf een liftje maken)

  • Linkje naar de BOSCH POF ACE 1400
  • Linkje naar alle Bosch Prime Days aanbiedingen
    (dit zijn affiliate linkjes; jij betaalt geen cent extra, maar er gaan wel een paar minder centen naar Bezzos, maar naar Bazzos :)
    Ik heb geen inzicht in individuele aankopen van mensen die via dit soort linkjes wat bestellen en heb geen invloed op je bestelervaring, anders dan dat je een mede woodworker een stukje de winter door helpt ;) )

    1728490148022.png
 
  • Leuk
Waarderingen: de-hout-amateur en Guus2

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
365
176
Boxtel, Noord-Brabant
Om gebruik te kunnen maken van deze aanbieding heb je wel een abonnement op Amazon Prime nodig. Indien nodig kan ik die bestelling doen als iemand dat handig vind (dan stuur ik een tikkie)
 

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
216
97
Milsbeek
www.bast-hout.nl
Voor de fan; mocht je een stevige Amazon aankoop willen doen en een mede woodworker wat willen gunnen; (5-10% van de aankoopprijs, zonder dat jij extra betaalt), stuur dan vooral ff een pb voor een referal linkje, of kijk in mn footer hieronder bij de Houtwerker aankooptips ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.