album cover - the devil you know

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Ik doe dit jaar ook mee met de Makers Rock album art collab (meer info op MakersRock.com ).
dus dacht ik, laat ik beide combineren aangezien dit toch weer wat werk zal zijn.
Ik heb gekozen voor "the devil you know" van heaven and hell. Eerlijk gezegd vooral om de cover zelf want deze cd vind ik niet hun beste.

maar goed, vandaag heb ik de start gemaakt.
De originele cover:
cover_2439630102016_r.jpg

Bij de start van het snijwerk ga ik eerst en vooral "gronden" om de achtergrond weg te halen. Daarna ben ik begonnen met de algemene vormen te definiëren en diepte te geven.
1642956918637.jpg
1642956918660.jpg
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Spannend hoe dit gaat uitpakken. Dit plaatje bevat toch erg veel diepte en het zal vast een uitdaging worden dat goed in het semi-2D-vlak te krijgen. Daarbij ook nog de spieren en het lichaam in het algemeen en je hebt een stuk houtsnijwerk, dat vast moeilijker is dan het lijkt.
Ik ga het zeker volgen. Veel succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: mrRuben

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Het hout is linde en de afmetingen van de cover (zonder de zijranden) is 20 * 20cm. de randen laat ik er aan om makkelijk te klemmen en voor de stevigheid.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.