Airco ombouw

wim2008

Actieve deelnemer
14 feb 2020
70
7
Eindhoven
Er is een airco geplaatst bij mijn woning en de buitenunit zou ik willen voorzien van een ombouw van hout. Graag zou ik schuine lamellen willen maken in een raamwerk.
Kan iemand mij helpen hoe je het beste de schuine lamellen kunt maken, zodat ze er op gelijke afstand in zitten en de hoek overal hetzelfde is?
Hierbij een voorbeeld waar ik aan dacht: 360 Photo of Airco Ombouw Louvre XXL
Wim
 
Laatst bewerkt door een moderator:

wim2008

Actieve deelnemer
14 feb 2020
70
7
Eindhoven
Vanmorgen een tekening gemaakt in sketchup om met 2 latjes een hoek van 55 graden en op een vaste afstand de latjes te plaatsen. Zou dit lukken denken jullie?
 

Bijlagen

  • airco lamellen4.skp
    208,6 KB · Weergaven: 15
  • hulp latjes voor lamellen1.jpg
    hulp latjes voor lamellen1.jpg
    236,1 KB · Weergaven: 27

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Ik heb dat jaren gehad, zo''n hondehok zoals wij dat noemden. Ik zal eens zoeken of ik ergens een foto heb. Hok is alweer een jaartje of twee geleden gedemonteerd omdat het niet deed waar ik het voor had bedacht i.s.m. de airco-boer. Het dak en de zijwanden zijn alweer elders in gebruik, maar de (verstelbare) lamellenwand is nog intact en te bezichtigen. Indien je meer wil weten, doe maar pb, dan kan ik je telefonisch bij praten. Of je komt kijken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.