Afzuigslang die je in een vorm kan buigen en deze ook behoud.

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Dit soort slang heeft Axminster ook in z’n leveringsprogramma. De Loc-line slangen (verkrijgbaar bij Baptist en de Houtdraaierij) zijn afzuigslangen die uit segmenten zijn opgebouwd en die doen hetzelfde.
 

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie
Dank Edp, In Amerika kun je deze slang in elke lengte krijgen, dat setje van axminster had ik ook al gezien. Dat is hier nogal aan de prijs. Had gehoopt dat er ook zulke slangen op de Europese markt waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dunhans

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Ik heb een soortgelijke slang bij Baptist gehaald, maar kan deze zo snel niet vinden in het assortiment. Misschien even een belletje waard. Bevalt mij prima. Diameter van de locline slangen is wel kleiner (~60mm?) dan mijn standaard 100mm slang.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.765
983
Omgeving Eindhoven
Ik ken ze als slang voor ventilatiesystemen of wasdrogers. Maar die zijn heel kwetsbaar. (Dus waarschijnlijk is wat jij bedoelt een steviger versie)
 

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie
Dank thomasz en klusrob, ja die airco slangen die zijn te fragiel, die zuig je in elkaar De slang in het voorbeeld is van propyleen en special voor houtafzuiging..
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Wellicht een paar (45 graden) pvc-bochten aan elkaar koppelen zonder te lijmen? Al dan niet met die rubberen afdichtingen.
 

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie
Dank Thomasz, deze had ik ook al gezien, maar axminster vraagt 30,50 euro verzend kosten. Dan kan ik beter op Amazon US bestellen die leveren voor 11 euro.

Ik hoopte hier op het vaste land in Europa wat te vinden.
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.985
813
Omgeving Leiden
Dank Thomasz, deze had ik ook al gezien, maar axminster vraagt 30,50 euro verzend kosten. Dan kan ik beter op Amazon US bestellen die leveren voor 11 euro.

Ik hoopte hier op het vaste land in Europa wat te vinden.
Welja, kan het even. Gaat zeker met de luchtpost :)
Je zou een mailtje kunnen sturen aan gereedschappro. Zij hebben een aantal producten van axminster, misschien kunnen ze dit voor je meebestellen.
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.985
813
Omgeving Leiden
Hoi @Dencom ,
Bij de ventilatieshop.com kwam ik deze aluminium slang tegen. De minimum diameter is 80mm,, dusik weet niet of je er wat aan hebt.
Thomas

 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.