je weet wel zo een ding welke je iedere dag wel ergens voor gebruikt, ik wel in ieder geval
Anderhalf jaar geleden verhuis en de oude was gewoon op zeg maar, niet kapot maar op na 6 jaar
Metabo was het en hij was beresterk echt een fijn apparaat,
Dus ik dacht ik koop gewoon een nieuwe metabo, 2 accu's 4.0 ah jippie a jee
1 ste dag boor 13 ingeklemd, met geen mogelijkheid meer los te krijgen, teruggestuurd kreeg ik hem gerepareerd retour, zal maar geen naam noemen, maar de boorkop leek wel zand in te zitten
gezegd dAt accepteer ik niet, kreeg ik een nieuwe.
Na 2 dagen zelfde verhaal, weer boor vast, met wat geweld los gemaakt, was het een beetje zat, bout in de boorkop afgebroken, boorkop ook gaar maar werkt nog wel
Nu gisteren met een 30 mm gatenzaag een gat geboord, denk goh dat hout rookt wel heel erg, maar het bleek de boormachine te zijn, poeffffff overleden helaas
Ik heb nog garantie maar ben een beetje klaar met dat kl*****te ding
Dus ik ga wat anders kopen maar veel te koop en waar meer ervaringen als hier.
Het mag best wat kosten als het maar kwaliteit is, laten we zeggen tot 300 , voorkeuren voor goede ligging in de hand, grote accu ,13 mm inspan, krachtig niet te groot
Nou benieuwd wat jullie goed spul vinden
Anderhalf jaar geleden verhuis en de oude was gewoon op zeg maar, niet kapot maar op na 6 jaar
Metabo was het en hij was beresterk echt een fijn apparaat,
Dus ik dacht ik koop gewoon een nieuwe metabo, 2 accu's 4.0 ah jippie a jee
1 ste dag boor 13 ingeklemd, met geen mogelijkheid meer los te krijgen, teruggestuurd kreeg ik hem gerepareerd retour, zal maar geen naam noemen, maar de boorkop leek wel zand in te zitten
gezegd dAt accepteer ik niet, kreeg ik een nieuwe.
Na 2 dagen zelfde verhaal, weer boor vast, met wat geweld los gemaakt, was het een beetje zat, bout in de boorkop afgebroken, boorkop ook gaar maar werkt nog wel
Nu gisteren met een 30 mm gatenzaag een gat geboord, denk goh dat hout rookt wel heel erg, maar het bleek de boormachine te zijn, poeffffff overleden helaas
Ik heb nog garantie maar ben een beetje klaar met dat kl*****te ding
Dus ik ga wat anders kopen maar veel te koop en waar meer ervaringen als hier.
Het mag best wat kosten als het maar kwaliteit is, laten we zeggen tot 300 , voorkeuren voor goede ligging in de hand, grote accu ,13 mm inspan, krachtig niet te groot
Nou benieuwd wat jullie goed spul vinden
Laatst bewerkt: