Waarde leden,
Na wat koehandel met de vrouw krijg ik een nieuwe plek waar ik mijn hobbie kan uitoefenen, namelijk een 12m2 aanbouw. Nu denk ik dat er al een hoop kennis is hier en wil ik graag profiteren van de lessons learned. Wat info:
- 4x3x2.5 m (lxbxh)
- Houtbouwconstructie op betonvloer
- In de 4m zijde komt net uit de hoek een 90cm naar buiten draaiende deur
- in dezelfde 4m wand komt halverwege een uitzetraam voor ventilatie
- 1mx1m lichtkoepel voor daglicht
- ik werk nu op 2,5x2,5m2 waarbij ik dus gereedschap zoals eem dewalt zaagtafel em afkortzaag steeds op moet ruimen na gebruik ivm ruimte tekort. 90% van het gereedschap heb ik al en kan ik dus nu al kwijt, de extra ruimte dient vooral om de processen te vergemakkelijken
Vragen:
- afwerking betonvloer? Wil al mijn gereedschap op wielen zodat de indeling flexibel blijft
- french cleat or not to cleat... thats the question
- afwerking houtbouwconstructie? Gipsplaten in de werkplaats?
Alle andere adviezen en en ideeeen zijn van harte welkom
Na wat koehandel met de vrouw krijg ik een nieuwe plek waar ik mijn hobbie kan uitoefenen, namelijk een 12m2 aanbouw. Nu denk ik dat er al een hoop kennis is hier en wil ik graag profiteren van de lessons learned. Wat info:
- 4x3x2.5 m (lxbxh)
- Houtbouwconstructie op betonvloer
- In de 4m zijde komt net uit de hoek een 90cm naar buiten draaiende deur
- in dezelfde 4m wand komt halverwege een uitzetraam voor ventilatie
- 1mx1m lichtkoepel voor daglicht
- ik werk nu op 2,5x2,5m2 waarbij ik dus gereedschap zoals eem dewalt zaagtafel em afkortzaag steeds op moet ruimen na gebruik ivm ruimte tekort. 90% van het gereedschap heb ik al en kan ik dus nu al kwijt, de extra ruimte dient vooral om de processen te vergemakkelijken
Vragen:
- afwerking betonvloer? Wil al mijn gereedschap op wielen zodat de indeling flexibel blijft
- french cleat or not to cleat... thats the question
- afwerking houtbouwconstructie? Gipsplaten in de werkplaats?
Alle andere adviezen en en ideeeen zijn van harte welkom