Hallo allen,
Hier nog een beginnend tv-meubel maker, die nieuw is hier en ook nog wat advies kan gebruiken.
Ik was van plan om een TV-Meubel te maken en die aan de muur te hangen met french cleat/haaklat.
Ik zat in eerste instantie aan 18mm multiplex te denken voor het meubel met 4 vakken van 50cm breed. Dus 2 meter en een beetje breed in totaal.
Ik heb een aantal vragen aangezien ik best wel een beginner ben.
Als er mensen zijn die op een of andere vragen een antwoord hebben dan zie ik die graag tegemoet!
Alvast dank
Hier nog een beginnend tv-meubel maker, die nieuw is hier en ook nog wat advies kan gebruiken.
Ik was van plan om een TV-Meubel te maken en die aan de muur te hangen met french cleat/haaklat.
Ik zat in eerste instantie aan 18mm multiplex te denken voor het meubel met 4 vakken van 50cm breed. Dus 2 meter en een beetje breed in totaal.
Ik heb een aantal vragen aangezien ik best wel een beginner ben.
- Door een platenspeler wordt het meubel relatief diep. 50cm. De hoogte ongeveer 38cm. Geeft dit geen probleem met de stevigheid voor de haaklat?
- Wat is steviger en aan te raden: 18mm multiplex of 18mm grenen/vurenhouten timmerpanelen?
- Afwerking multiplex. Zijn de zijkanten goed schilderbaar of is t als een spons zoals bij mdf?
- Bij verven: alle kanten van een plaat verven (ivm kromtrekken) of is het mogelijk alleen de buitenkant te verven?
Als er mensen zijn die op een of andere vragen een antwoord hebben dan zie ik die graag tegemoet!
Alvast dank
Laatst bewerkt: