Abstract van samengesteld eiken

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
knap werk. kunnen de stukken uit elkaar met schroefdraad of zo?
Het ziet er fantastisch uit. als je er zo een stuk of 50 maakt, zou je een knappe bouwdoos hebben :D.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.171
352
Etten-Leur
Ik vind het knap gemaakt (weer) maar kan bij de vorm nog niet enthousiast worden en heb er al verschillende keren naar gekeken. Misschien mist de derde dimensie?
 

houtbewerkers

Actieve deelnemer
24 aug 2013
170
170
74
Wassenaar
houtdraaien.weebly.com
Ik vind het knap gemaakt (weer) maar kan bij de vorm nog niet enthousiast worden en heb er al verschillende keren naar gekeken. Misschien mist de derde dimensie?
Het is lastig om met foto een 3d stuk te laten spreken en de vorm te laten zien die ik erin wilde brengen. Heb er veel tijd ingestoken om de hoofdvorm te bepalen en heb er details aan toegevoegd zodat er een ritme inzit en verband. Ik neem hem mee naar Open dag Hout. Dank voor je reactie.
 
  • Leuk
Waarderingen: wijk0983

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.171
352
Etten-Leur
Het is lastig om met foto een 3d stuk te laten spreken en de vorm te laten zien die ik erin wilde brengen. Heb er veel tijd ingestoken om de hoofdvorm te bepalen en heb er details aan toegevoegd zodat er een ritme inzit en verband. Ik neem hem mee naar Open dag Hout. Dank voor je reactie.
Martien, ik kom graag kijken dan op de ODH, mijn opm lijkt zo kritischer dan het is bedoeld, ik zou zelf ws graag iets uit het grondvlak laten steken of zo.
 

houtbewerkers

Actieve deelnemer
24 aug 2013
170
170
74
Wassenaar
houtdraaien.weebly.com
Martien, ik kom graag kijken dan op de ODH, mijn opm lijkt zo kritischer dan het is bedoeld, ik zou zelf ws graag iets uit het grondvlak laten steken of zo.
Ik vat het niet als kritiek op en ben blij dat er naar gekeken en gereageerd wordt. Ik ga het stuk waarschijnlijk op een ronde spiegel leggen. Heb daar ervaring mee.
 

Bijlagen

  • werkstuk op glasplaat.jpg
    werkstuk op glasplaat.jpg
    131,7 KB · Weergaven: 13

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.