Aangenaam, ik ben Jeroen uit IJlst

Jeroen IJlst

Nieuw lid
1 feb 2021
1
3
Beste mensen, ik ben Jeroen (48) en ik woon in het Friese IJlst, ook wel bekend van de elfstedentochten, de houtzaagmolen, het Nooitgedagt gereedschap en niet in de laatste plaats Museum en Werkplaats Houtstad IJlst. Ik ben al van kinds af aan liefhebber van hout en dat uit zich in eenvoudig knutselwerkjes tot verbouwen van het huis waar we nu wonen. Gelukkig weet ik heel goed waar mijn kennis en kunnen ophoudt, dus met die verbouwing heb ik ook een aannemer in de arm genomen. Via een bevriend hout-enthousiasteling uit mijn woonplaats kwam ik dit forum op het spoor.

Verder ben ik betrokken bij Houtstad IJlst en daar hou ik me onder andere bezig met 'het vullen' van de werkplaats. Zo zijn we op dit moment druk bezig een divers aanbod in cursussen en workshops samen te stellen voor het seizoen '21-'22. Ik ga er van uit dat we dan weer wat leuke dingen kunnen doen met zijn allen. Wie hier interesse in heeft - cursist of docent - mag me altijd een berichtje sturen. Meer info op www.houtstad-ijlst.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.