Hallo, houtliefhebbers!
Ik stel, met spijt in het hart, mijn gloednieuwe Felder AD951 schaafbank en AF22 stofafzuiging te koop. Dit is de grootste van de gecombineerde vlak-en vandiktemachines van de Felder-familie en is voorzien van heel wat opties zoals: Power-Drive instelling, sterkere 7,35 kW (10 pk) motor, Silent Power spiraal schaafas, hulpaanslag, Euro comfort schaafbeschermer en koppelsysteem voor tafelverlenging.
De mobiele stofafzuiging is voorzien van de optionele polyesterfilter (stofklasse M), 5 m flexibele afzuigslang en de nodige koppelstukken.
Na jaren dromen en sparen eindelijk aangekocht, maar door onvoorziene omstandigheden moet ik ze helaas wegdoen.
Technische gegevens:
Type: AD951
Bouwjaar: 2018
Motorspanning: 3x400 V
Motorfrequentie: 50 Hz
Motor: 10,0 PK (7,35 kW)
Schaafbreedte: 510 mm
Schaafas: Silent-Power schaafas met spiraalmessen
Lengte vlakschaaftafel: 2250 mm
Vandiktehoogte: 250 mm
Aanvoerapparaat: 4-16 m/min
Afzuigdiameter: 140 mm
Gewicht: 900 kg
Fabrikaat: FELDER
Power-Drive: Ja
Aankoopprijs AD951: € 12.901,02 (incl. BTW)
Type: AF22 Mobiel
Bouwjaar: 2018
Motorspanning: 3x400 V
Motorfrequentie: 50 Hz
Afzuigaansluiting: 120 + 80 mm
Spaandervolume: 2x200 l
Max. volumestroom: 3100 m3/u
Gewicht: 100 kg
Filter: Polyestervlies, stofklasse M
Aankoopprijs AF22: € 1.935,52 (incl. BTW)

Aarzel zeker niet om me te contacteren voor meer informatie. We kunnen zeker een prijs bespreken waar alle partijen zich in kunnen vinden en bovendien moet je geen 3 maanden wachten, zoals wanneer je hem bij de fabrikant zou bestellen!
Als je de machine in actie wil zien, kan ik deze Engelsman aanraden. Hij heeft bijna exact dezelfde machine in z’n werkplaats.
https://www.youtube.com/watch?v=D8ihY6d9JXs&t=33s
Groeten!