Aandrijver te koop Holz-Her 380V

Status
Niet open voor verdere reacties.

LMO

Actieve deelnemer
22 sep 2022
72
59
Hainaut
Aandrijver te koop. Wel nog op te knappen, nieuwe wieltjes zijn nodig, de (3x) rubber wieltjes zijn versleten en aan vernieuwing toe. Indien gewenst kan ik een goed adres doorgeven waar je deze goedkoop kan bestellen en laten leveren.
Ik geef er de oude bij, samen met een setje (2x) stalen geribbelde wieltjes, die je kan gebruiken voor een zaagtafel om houten latten op breedte te zagen (deze wielen zijn groter in diameter dan de standaard rubber wieltjes, daarom dat er maar 2 gemonteerd worden).
Let wel de ribbels laten lichte sporen na, afhankelijk van de druk op het hout.

De afschermkap ontbreekt, heb ik nooit in bezit gehad. Deze is ooit samen gekocht met een toupie, die intussen opgeknapt en los verkocht is. Enkele maanden geleden hebben we de aandrijver getest, de motor werkt. Ik heb lang getwijfeld om deze zelf op te knappen, maar ik had nog een andere beschikbaar die hetzelfde bouwjaar had van mijn combine en enkele kilo's lichter was, waardoor ik dan de voorkeur aan die gegeven had.

De motor is gescheiden van de arm, voornamelijk voor praktische redenen. Het geheel is voor mij te zwaar geworden om te verplaatsen.
(Het manueel klieven, sleuren met zware machines, stammen, houtblokken en 2 complete verbouwingen heeft over de jaren heen, slijtage aan de rug en schouders veroorzaakt.) Beugels en dergelijke zijn inbegrepen.

In de huidige staat mag die weg voor 120euro (je kan deze ook terugvinden op 2dehands, daar vraag ik 150euro).

Regio België 7900, in het pittoreske landelijke dorpje Grandmetz, ver van alle drukte tussen de uitgestrekte velden en bossen gelegen op de grens met Ath.

Ronse en Brakel zijn misschien beter gekend op het forum en liggen niet ver van ons gelegen.

enkele foto's
1720640327969.jpeg
1720640350654.jpeg1720640384475.jpeg
1720640408941.jpeg1720640550248.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.