Aan alle Houtsnijders

Er is wederom een Challenge dit jaar. (y)
We hebben de tijd tot eind april dus nu nog 3 maanden !!!!!!!.

Kom op, er zijn veel meer mensen die bezig zijn met prachtige projecten.
Meld je hier aan met jouw werkstuk en laat iedereen mee genieten met de ontwikkeling er van.
Ik weet het kost tijd en aandacht om alles in een verslag te documenteren maar het is ook een stimulans voor andere om te beginnen of verder te gaan met het werkstuk waar al aan begonnen is .
Denk niet dat jouw werkstukken misschien onderdoen voor dat van een ander.
Het gaat er om te laten zien dat houtsnijden voor een ieder toegankelijk is.
De meesten vinden gaande weg hun eigen manier / kunde.

Collega's die nog bezig zijn met hun werkstuk van vorig jaar kunnen hier misschien een link plaatsen naar hun verslag.

Gr Edwin
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
895
758
Nootdorp
dag HartvoorHout, ik zal mijn inzending opnieuw plaatsen. Ik denk dat deze 2 weken geleden bij het opschonen per ongeluk is verdwenen.
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Ik zou graag meedoen, maar kan momenteel er echt geen tijd voor vrijmaken. De schaarse houtsnij-uurtjes gaan op aan het eitje, maar ook daar gaan de vorderingen traag.
Als over een paar jaar de verbouwing af is en de kinderen wat ouder, ga ik zeker meedoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
895
758
Nootdorp
Als jurylid kan ik niet meedoen met het prijzenfestival, maar ik kan wel een poging wagen voor de publieksprijs. Mijn vorderingen worden in het draadje 'houten schoen met veters' verteld. Hier alleen een paar foto's van de vorderingen. 2e blok zijaanzicht.jpg


onderkant fijn.jpg

eerste veter bijna klaar.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.