60 Days Challenge is December Challenge geworden

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.244
1.883
Terkaple
www.woodworking.nl
Heb er nog steeds buikpijn van, dat we de ODH hebben moeten cancellen. De challenge blijft gelukkig wel door gaan en is omgedoopt in de December Challenge.

Ik wil best ergens eind december ergens een zaaltje afhuren, zodat we gezellig de inzendingen kunnen bekijken, prijsuitreiking doen etc. Een mooie gelegenheid daarvoor is het Museum Houtstad IJlst, kun je ook de houtzaagmolen De Rat ernaast bekijken. Is misschien voor sommigen wat ver rijden. Laat maar horen.
@Wim Kluck, succes met de Challenge en @Henk H veel wijsheid bij het jureren....

jaap
 
  • Leuk
Waarderingen: SunRayes en Marijn

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.827
194
Rotterdam
De afstand maakt mij niet zoveel uit, maar december is qua feestdagen/verjaardagen/werk een hele drukke maand.
Maar ik houdt het in de gaten, als ik kan dan kan ik.
 

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
211
109
‘s-Hertogenbosch
@jaap Je bent dus op zoek naar een locatie met een grootte van …… m2 en een bezoekersaantal verwacht….. pers met een openbaar vervoer mogelijkheid en eventueel parkeergelegenheid….
Het liefst centraal gelegen regio Utrecht????, is tenslotte ongeveer het middelpunt van NL.
ik ga er niet vanuit dat de locatie in Zutphen, als ook in IJlst gratis beschikbaar gesteld worden, dus hoe zit het met de financiering van een dergelijk evenement.
Misschien is dat een onbeleefde vraag, maar zeker niet onbelangrijk.
Worden de onkosten gedekt door de entreeprijs.
Ikzelf zit niet zo in het organiseren van dergelijke activiteiten, en heb er ook de tijd niet voor.

Misschien dat andere forumleden ook meedenken over een dergelijke oplossing
Met vriendelijke groeten,
John
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.305
637
Moordrecht
Ik vind rijden helemaal niet erg, en het pittoreske IJlst ziet er mooi uit. Maar idd, wat centraler zou mooi zijn..
Ik verwacht niet dat mijn bankje prijzen gaat winnen, maar leuk wordtie wel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.