30 mei Pro dag bij Gereedschappro in Haarlem

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.896
2.892
Terkaple
www.woodworking.nl
Sander heeft een hele leuke dag georganiseerd op zaterdag 30 mei, veel leveranciers, leuke acties, wat te eten etc. Het hele programma volgt nog. Ik sta er in ieder geval met Shaper. Vanaf 10 uur op zaterdag 30 mei in Haarlem.

jaap

• Leuk
Waarderingen: WZN en Scheppie

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.435
617
hilversum
Voor degene die er met een diesel bus heen gaan... Tegenwoordig is het een milieu zone.....
Laatste keer dat ik er was werd ik verrast door een bord, maar gelukkig deden de camera's het nog niet.;)

• Leuk
Waarderingen: WZN

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
108
83
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Voor de mensen die het gemist hebben.
We hebben buiten 20 leveranciers in de winkel, ook 2 exclusieve primeurs, daar ben ik best trots op!

1. MTC (Martinez Tool Compagny)
Dat zijn de beroemde hamers ontworpen door Martinez (bekend van zijn prijzige maar waanzinnige titanium hamers) in samenwerking met Hultafors geproduceerd. Op de PROdag voor het eerst in de EU te bewonderen in een winkel!!! En als de koerrier een beetje doorrijd ook morgen voor het eerst te koop! Buiten hamers ook titanium andere tools, zoals koevoetjes, winkelhaken, driehoeken etc.

2. Wij hebben samen met Hultafors een bizarre gratis hakbijl actie kunnen maken!
Deze actie gaat van start op de PROdag: Koop voor minimaal €200,- incl. btw aan Hultafors producten en krijg gratis een premium handgesmede Zweedse Hultån hakbijl cadeau t.w.v. €143,95.
Dit zijn écht die prachtige Zweedse bijlen waar Hultafors bekend om staat.

Let op: Zolang de voorraad strekt en deze actie is alleen in de winkel. OP = OP.

Verder natuurlijk rondvliegend zaagsel, leuke deals, eigenlijk de hele winkel is in een bijzondere actie en zoals altijd. Alleen op de PROdag en alleen fysiek in de winkel! Je moet voor die kado's wel iets voor doen natuurlijk!

Wij hebben er heel veel zin in, nog een paar lange uurtjes, ff door hameren :).

Ik ga snel weer verder, tot morgen!

Sander

Hultafors-bijl.jpg

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.