Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja die heb ik zeker wel
Voorkant kan open zodat je het bed kan opmaken. Daar heb ik nu even geen foto van. Deze is afgekeken van het vogelhuis bed van Saartje Prum.
Die van ons is net 2 en met de 2e onderweg werd het hoog tijd voor een ander bed voor haar.
Ik heb hier gewoon ruw steigerhout gebruikt inderdaad. Geschaafd is duurder maar scheelt je wel een heleboel schuren
Of je moet het zelf gaan schaven natuurlijk
Niet specifiek op gelet maar planken waar het hart zichtbaar was (en al ietwat aan het krommen waren), heb ik die zoveel mogelijk om en om geplaatst. Dus de ene plank met het hart aan de binnenkant en de andere andersom. Dan werkt het kromtrekken van de planken mekaar een beetje tegen.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.