Uitstekende service van gereedschappro.nl

gpf

Actieve deelnemer
11 aug 2010
670
256
Zutphen
In Juli bij gereedschappro.nl een nieuwe deksel voor mijn cycloon besteld aangezien mijn oude wel heel erg gammel was, geleverd en in gebruik genomen. Afgelopen donderdag zag ik dat de nieuwe enkele barsten vertoonde. 'S avonds een mailtje met foto's gestuurd met een verzoek om even te overleggen. Vrijdag kreeg ik een mail dat een nieuwe onderweg was., gisteren afgeleverd. Zo kan het dus ook.
 

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
87
69
Oosterbeek
Nog grappiger...., het advies van de groene "vrienden" uit Arnhem, heeft mij bijna m'n Hegner MK4 gekost, naderhand was er niemand thuis daar om iets op te lossen hoor....
Dus overal gaat wel eens iets goed, en overal gaat wel eens iets fout
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck en Scheppie

John1969

Post veel
10 jul 2023
992
604
‘s-Hertogenbosch
Het is idd zo dat er soms wel eens iets goed kan gaan als alle sterren in de juiste volgorde staan 🤩, of het nou bij de ene of de andere partij is….
Overal is er wel iets aan te merken, maar het lijkt me wel dat er slechts een paar leveranciers zijn die een bepaalde monopolie positie hebben Wat ik wel jammer vind. Zo heel veel fysieke winkels zijn er niet meer, als het over specials gaat.
Vandaag is alles online te vinden op internet, maar om iets bij de vakhandel te halen moet je bijna overal een account als bedrijf hebben en daar sta je dan als particulier…….
Idd soms gaat het fout maar vaak blijft het aan de balie reclameren succesvoller en overtuigender dan via de telefoon……

Groetjes John
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.393
375
Heelsum
ik ben er van overtuigd dat zowel bij Gereedschappro als bij Baptist heel welwillende mensen werken die altijd een voor de klant passende oplossing willen vinden. Als we het bij deze 2 niet meer zouden vinden zijn we echt ver van huis want laten we ons gelukkig prijzen met 2 van dit soort winkels in Nederland.

Er zal zeker bij beide wel eens iets fout gaan maar als je ze op een passende wijze benaderd lijkt het mij persoonlijk altijd goed te komen. Soms misschien net iets meer geduld of begrip zoeken dan komt het vast goed.
 

RDR2950

Actieve deelnemer
21 okt 2023
208
138
Kapellen (Antwerpen)
En uiteindelijk zijn het ook allemaal mensen die wel eens een wat mindere dag hebben, ik heb zowel bij de oranje als de groene winkel al behoorlijke (volgens mijn wederhelft "schandalige") bedragen uitgegeven, maar als hobbyist zijn aankopen van meerdere duizenden euros voor mij belangrijk genoeg om correcte informatie te mogen verwachten zonder uitgescholden te worden omdat er op de groene website uit Arnhem een fout stond.
Gek genoeg ben ik nu wel bij met hun grove reacties, daardoor heb ik voor mijn volgende aankoop DB&S ontdekt en heb ik nu een droom van een Hammer schaafmachine :love:.

Lokale leveranciers kunnen een ander niveau van service bieden dan internationale webshops en we zijn er ons allemaal van bewust dat die service met een prijskaartje komt. Ik betaal dat zonder meer als de service ook echt goed is - en dus ook niet meer als dat niet meer zo is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.