Bedrijf gezocht voor graveerwerkzaamheden met V-frees (directe omgeving Arnhem).

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
586
157
Voor mijn inzending voor de Dutch Design Week 2024 ben ik op zoek naar een bedrijf dat panelen OSB 3 (18mm) met een CNC-machine kan voorzien van patronen die ik aanlever in DXF-formaat. Panelen zijn dan reeds op maat en de randen bewerkt. Maximaal formaat is niet groter dan een hele plaat 1,25 x 2,50m maar meestal kleiner.

Ik kom graag in contact.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.271
320
Heelsum
Voor mijn inzending voor de Dutch Design Week 2024 ben ik op zoek naar een bedrijf dat panelen OSB 3 (18mm) met een CNC-machine kan voorzien van patronen die ik aanlever in DXF-formaat. Panelen zijn dan reeds op maat en de randen bewerkt. Maximaal formaat is niet groter dan een hele plaat 1,25 x 2,50m maar meestal kleiner.

Ik kom graag in contact.
foto van de patronen?
 

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
236
55
Grönnen
Mijn contact kan om div. redenen niet doen.
Ik zou zo snel verder niemand weten in jouw omgeving.
Je zou het op cnczone . nl kunnen vragen.
 

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
236
55
Grönnen
Voor een andere keer / voor de meelezers :
Panelen zijn dan reeds op maat en de randen bewerkt.
Dat is een beetje jammer, het is veel eenvoudiger om alle bewerkingen in een opspanning te doen.
Maar goed, als het patroon een paar 10de mm naast de positie mag zitten dan gaat het allemaal wel.
Dan frees ik de buitencontour ondiep in de onderplaat en dan is de positie bekend.
In dit geval kan het nog zijn dat daar geen digitale tekening van is, nu ja, ik ken het ontwerp niet, er zal wel een oplossing zijn.
 

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
586
157
Voor een andere keer / voor de meelezers :

Dat is een beetje jammer, het is veel eenvoudiger om alle bewerkingen in een opspanning te doen.
Maar goed, als het patroon een paar 10de mm naast de positie mag zitten dan gaat het allemaal wel.
Dan frees ik de buitencontour ondiep in de onderplaat en dan is de positie bekend.
In dit geval kan het nog zijn dat daar geen digitale tekening van is, nu ja, ik ken het ontwerp niet, er zal wel een oplossing zijn.
In overleg is dat een optie
 

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
81
9
Oss
Stuur anders maar privébericht kijken we wel wat we kunnen betekenen. V bit zit meestal wel in wisselaar dus ....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.